Lektion..

Just nu har jag multimedia och jag ska göra en hemsida på passagen. Det är skittråkigt och jag kommer inte på NÅN jävla design... Helt tomt i huvudet på mig :(
Jag har gjort om den minst 10 gånger!
Istället sitter jag och förbereder min och Towe´s dansslektion som vi ska hålla i idag. Lägger ihop alla låtar och sitter och små-markerar alla rörelser under bordet, haha! So Jonte-style ;) right?


Nu ska jag väl sitta och vänta på att Towe slutar sin lektion så vi kan dra och äta och sen fixa lite! Lite pirrigt faktiskt, men det går nog bra :)

Btw så fick jag FETA sommarkänslorna igår när jag lyssnade på denna låt! Kommer ihåg att jag stod och rökte samtidigt som jag tittade ut över Eskilstuna-ån och hörde Anna Ternheim spela denna låt live i bakgrunden ;)



PUSS HEJ!
// Jonte*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0