Me like strassy strassy ;)

Tjabbalabba!
Jag sitter och kollar på Desperate Housewives. Ganska bra det där programmet ;)
Har varit hemma fårn skolan p.g.a. benhinnerna.. De gör ont och jag fick vila från träningen idag också. Tråkigt men hoppas det blir bättre! Jag ska träna imorgon iallafall :)


Här är en logga som jag tänkte ha på ryggen på min nya dansdräkt. Inte just såhär men nåt liknande. Jag tänkte trycka upp detta på ett tyg och sedan sätta cristaller på den :) ME LIKE STRASSY STRASSY ;)

Jag börjar halv 10 imorgon så et blir lite sovmorgon! Skööönt!
Jag har sovit som ett djur idag men ändå är jag så jäkla trött..? Hur kan det komma sig!? Min kropp måste vara helt slutkörd. Får vila upp mig ordentligt under sommaren sen :)

Nu ska jag fortsätta glutta på DH!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0