MINA BEN.....!!!!

FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING!!!! :(

Jag har ont övetallt i benen. Jag tränade i söndags för första gången på 3 veckor och jag har fortfarande träningsvärk, haha, snacka om OTRÄNAD!  Fy på mig ;)


Idag har jga iallafall varit i skolan sen kollade vi på treornas utställning på Media och vi fick se lite filmer och bilder typ... inte så kul alls faktiskt, men set är sånt man får ta. Vi slapp vanliga lektioner iallafall :)

Nu sitter jag och kollar på Cougar Town och äter fisk med äggsås. Sen blir det säääängen!!! Så skönt!
Börjar halv nio imorgon som vanligt sen går jag till fucking 18.00!! Sen blir det dans till 20.00 sen hem och slagga tror jag, haha! Man blir så sjukt trött när man tränar såhär hårt ;)



(sorry för en google-bild, men jag hann äta upp maten innan jag kom på att jag kunde fota den xD)


PUSS GODNATT!!!! //Jonte*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0