nu får vi skämmas!!

Förlåt för att vi inte har skrivit/skriver så mycket men det är fan svårt att hinna med!
Jag har en del bilder som måste läggas ut men sladdjäveln krånglar på den här datan :@
får väl göra det imorgon eller nåt.
Haha det kommer bli sjukt kul med ett lite "seriöst" inlägg om när jag och tanya hade tråkigt en torsdagskväll! MISSA INTE!!

Jag kom på en sak också :)
Vilka är ni som läser egentligen? Skulle vara kul att veta, så snälla skriv en kommentar med typ namn och en liten beskrivning om er själva så kanske vi väljer ut nån som verkar extra speciell och länkar till bloggen och så.
Inte "Veckans Blogg" för det har alla redan men nåt i den stilen.

Puss!/ Towe

Kommentarer
Postat av: barbie

hej mitt namn är barbie. jag är en c00l brud på 18 år och diggar eran blogg! towe du e så sexig snälla ge mig ditt nr??? om inte kan jag få din msn eller nåt?? snällaaaaaaaa aja ni skulle ändå inte varit vänner med mig om ni såg mig för jag är väl kanske för töntig? vem vet...

2010-04-30 @ 00:25:59
URL: http://bconsuegra.blogg.se/
Postat av: Moaa

Jag läser ;) Moa;P

2010-04-30 @ 16:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0