sängen!

Ja nu ligger jag i sängen och har typ ont i magen men jag fattar inte varför :S
kanske nåt som jag har ätit. fett skumt de där!
Ja som ni kanske inte alls vet så har jonte varit här idag och vi skulle öva på uppvärmningen till dansen vi ska ha å idrotten imorgon. Vi gjorde lite grejjer innan och skyndade oss inte allt och så. Mm men sen typ en halv timme innan jontes mamma kom och hämtade honom kom vi på att vi inte var klara med skiten. "Hur fan ska vi gör nu?" tänkte vi. Byta låt? lägga till mer grejjer? AAAAhhh!! typ panik! eller i alla fall jag :P
Det slutade me att jag inte orkar lägga ner tid på att bry mig så vi kom fram till att bara atänga av låten när uppvärmningen var slut (Y)


ett hopp som detta tänkte jag! va säger ni klassen?? ;)
 
Jaja nog tjatat. Om jag inte skriver ett till inlägg så blir det nog gonatt för min del!
Puss/ Towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0