tjabba :)

Har just varit och dansat och jag säger bara katchiiing ;)
Det kommer nog bli sjukt bra alltså!! Jag och Jonathan ska dansa ett pyttelitet solo och det kommer bli prima så fort vi kan det! Jag måste också lägga till att jag ÄLSKAR Nadyas stil på dans! jag trodde inte att dans kunde bli mycket roligare än förra terminen men där hade jag fasen fel!!

Innan dansen så gick jag självklart till skolan men hade inga lektioner. Först var vi på musikalen Fame som esteterna från våran skola har satt upp. Den var riktigt bra men jag var ju tvungen att smita i slutet för jag skulle till tandläkaren och spänna tandställningen. När jag kom tillbaka kände jag mig ganska stressad eftersom jag troligtvis skulle komma för sent till engelskan pga tandläkartiden. Jag skyndade mig lite och när jag kommer till lektionen... INGEN LÄRARE! jaha! då lekte vi med kondomer istället och det va ju ganska roande faktiskt (Y)

Efter skolan åkte jag hem och åt innan jag var tvungen att cykla tillbaka till stan för att guida två turister från Norge och Slovakien. Riktigt trevliga människor i alla fall :)

Nu har jag nästan skrivit en hel bok men i alla fall!
GONATT!/ Towe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0