Tjenixen!

Ligger i sängen gör jag. Ska strax kolla på Svenska hollywoodfruar som jag missade i måndags pga dans!
Imorgon börjar jag sent, skööönt! ;D Alltid trevligt med sovmorgon!!

Idag har jag väl itne gjort så mycket mer än att gå i skolan och dansat som vanligt, haha!
Vi började på en ny dansstil på dansen i skolan och det var Lyrical Streetdance... ganska tråkigt om jag ska vara ärlig :( trodde det skulle vara roligare, men men...!

På lördag är det som sagt tävling och jag är hur nervös som helst ;O jag har ny dräkt dessutom som jag inte har testat att dansa med ännu, så det känns kanske inte helt OK från min sida men det blir nog bra :)


MIN FAVORIT I PROGRAMMET! ;D


 Nu ska jag lägga mig till rätta och hämta nåt gott ut kylskåpet! ;)

KISSKISS :* // Jonte*

Kommentarer
Postat av: Jenny

det är faktiskt det bästa programmet! :)

2010-04-19 @ 19:14:49
URL: http://jennyylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0