soft skoldag :)

Haha dagen började med att min kära bror ringde och skällde på mig för att jag inte hade gått upp sisådär en kvart innan bussen skulle gå. Konstigt!?

Stressad som jag är så fick jag självklart panik och kutade upp, borstade tänderna, bredde mackor och sen sprang jag till bussen. ´Min frukotst fick bli på lektionen med en varm choklad från pressbyrån och två ostmackor. Roligt mätt man blev på de asså. Fan jag spydde ju nästan xD

Jaja i alla fall så började jag halv 9 och slutade typ 10 över 11 så den dagen va ju inte så lång.
Nu ligger jag i soffan och ´"laddar" innan jonte kommer och för en massa oväsen.

Puss/ Towe

Kommentarer
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

Är jonte din bror??

2010-05-04 @ 15:38:51
URL: http://mallesplace.blogg.se/
Postat av: Sara

Har ni mest videobloggar här? :)

2010-05-04 @ 18:47:42
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0